dsdfifp 4 eva!

For alle som har lyst på et gjensyn med det flotte bandet «Dette skal du få igjen for Petter!», eller dere som ikke allerede har blitt frelst så har den tidligere gitaristen i bandet Cahrlie aka Carl-Joakim lagt ut noen flotte klipp på youtube. Ta en titt da vel!  Hvis dere har lyst å høre nærmere på de flotte sangene ligger det noen her: http://www11.nrk.no/urort/Artist/DetteSkalDuFaIgjenForPetter/default.aspx Ja han ene pene, og flinke på gitar er meg! Og ja, jeg vet at videoen ikke er deinterlaced, men det er ikke jeg som har gjort det:)

Stikkord: , ,

Én kommentar to “dsdfifp 4 eva!”

  1. dabju Says:

    eg kan huske en konsert med de ein gang i Stavanger. Faen så digg! Eg fekk tom festa med bandet ittepå!

    Nei, du får ikkje ta på meg.

Legg igjen en kommentar

